Esardi participa en el centenari de La Fila
El 24 de gener es va fer a l’Ajuntament d’Amposta la presentació en roda de premsa del centenari de la Societat Musical La Unió Filharmònica d’Amposta.
Durant l’acte es va presentar la marca d’identitat del centenari de la Unió Filharmònica d’Amposta, treball realitzat per Eduard Ventura, alumne de Gràfica Publicitària de l’escola d’Art i Disseny d’Amposta, ESARDI.
Eduard va explicar, a la roda de premsa, que aquesta marca representa la part més identificativa de la Fila i que apareix també a la marca oficial, l’instrument de la lira, però donant-li un disseny més esquematitzat i modern, d’aquesta manera acaba formant part i integrant-se amb el 100 del Centenari.
També ha volgut donar-li aquest sentit commemoratiu i més solemne a través de la gamma cromàtica utilitzada, el color daurat i el negre, que s’identifiquen amb el centenari i l’elegància.
S’ha completat tota la identitat corporativa amb el disseny d’una sèrie de pictogrames que representen els diferents instruments i que acaben de donar-li sentit i reforçant la identitat del Centenari de la Fila.